superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



DEMAM ! =='

tolong farrah..tolong lha..farrah nga demam nie..demam farrah bukan biyase tapi luar biyase lha..demam BOYFRIEND..bukan demam sebab pakwe..tapi boyband korea nie..they olls cute cute gilea..macam farrah..ha ha ha..kidding..memang cute gilea lha..meh sini farrah kenalkan diorang..

nie lha bebudak yg cute tahap super nie..
::BOYFRIEND::

nie lha ahli grup nie
l
l
l
v

DONG HYUN


Kim Dong Hyun
1989.02.12 ::22::


HYUN SEONG


Hyun Seong
1993.06.09 ::18::

JEONG MIN


Lee Jeong Min
1994.01.02 ::17::

KWANG MIN

Jo Kwang Min
1995.04.24 ::16::

YOUNG MIN

Jo Young Min
1995.04.24 ::16::

MIN WO

No Min Woo
1995.07.31

cute gilea diorang kan ? rase macam nak pelok-2 je diorang nie..opss..cannot-2..bukan muhrim..huhu..the cutest one is YOUNG MIN and he's mine forever and ever and ever..mwahahahah !! korang tengok lha video diorang nie..cute gilea..tengok jugak even korang da pernah tengok ! ::ugut::

b4 tengok..shut the music !

farrah tengokk video terjerit-2..bukan sebab farrah gile..tapi diorang tu cute tahap super der !
selamad menjerit yaa !!