superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



kawan ?

olla ! setiap manusia dalam dunia nie ade kawan an ? tipu ar kalau korang cakap korang takde kawan dalam hidop korang..memang tipu besar lha..begitu jugak dengan aku..sebelom nie,aku berkawan dengan orang yang betol2 nak kawan dengan aku..sekarang aku rase lha pulak macammane rase berkawan dengan kawan yang anggap kite nie as kawan time susah tak pon kawan time nak bercerita..sedih gile ar bile alami semua nie..da berliter2 aer mate aku abis sebab terase hati dengan ape yang dea buat pade aku..tapi nak buat macam mane,aku bukan sapesape nak ubah someone..tapi nak buat macam mane,aku kene lha terime konsep redho yg sememangnye tlah ditetapkan sejak azali lagi..satu je aku cakap kat kawan aku.. kaw pergi lha dengan kawankawan baru kaw,tinggalkan aku kat belakang..tapi kalaw kawankawan kau tinggalkan kau..kau toleh lha kat belakang..aku tetap akan tunggu kau..PERHAPS ! reallyreally miss this moment...








aku harap kau akan kembali jadi kau yang dulu
kalaw aku buad salah..kau cakap kat aku..maybe aku tak sengaja..

time aku hadapi masalah nie,ade jugak hikmah juga terselit kat celahcelah masalah nie..aku dapat kenal sape yang bole dibuat kawan..aisha comott..tenx for everythim..kau selalu ade kat sebelah aku,,time aku hepi and sedih..do not forget to ain..kau pujuk aku bile dye tinggalkan aku sorangsorang..