superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



perlu ke balik SAHUT ?

my hardest time is coming..back to SAHUT..sahut,ape tu ? sahut cabaran ? bukan lha..SAHUT stand for sekolah SAINS HULU TERENGGANU..perlu ke balik  Sahut ? memang lha perlu..sebab hari ahad nie periksa..hahh !hari ahad..esokk ! study pom ta.nak periksa camne..just cool and steady je [bangang lha ko nie] ha ha ha.. pe yang aku nak cakap..aku nak nanges..aku memang anti nen hostel..naknak hostel Sahut..mama,tolong lha aku..maw nanges..hwuaaa !! takpe..kalaw aku nanges comel..tak macam korang ! wekk :p dan bermula kembali kehidupan aku sebagai budak Sahut..yang kene belajar..blajar..and blajar..urggghh ! so bored.. [sorry,im not a kaki study person..im just a kaki steady person]

::dalam kelas::
::tyme cegu tade::
::cermin tandas::
[yang kami curik den letak dalam kelas]