superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



tanya sama pokok,,ape sebab goyang ~

uit,,uit,, aku na stury sumthim lha.. dah lame membuku dalam hati aku..aku pelik dengan perangai manusia zaman IT nie..asal dea marah kite buad macam tu..tapi lastlast dea buad jugak ::kalaw ade orang bace,,hikayat nie tidak ade kene mengene dengan yang masih segar bugar ataupun yang sudah mati:: ha ha ha [ketawa setan] betol pe ape yang tulis nie..kesian orang yang kene tu..dea pom ade perasan jugak..ko marahmarah dea tapi ko buad jugak ape yang dea buad..WTF that ! sebelom ko nak marahmarah dea, ko fikir pakai otak bijak ko..ko fikir kalaw ko ade kat tempat dea, ko akan buad ke tak ape yang dea buad ? [skill buad ayat] ko fikir ar wisely er..aku kat tepi dea pom terase jugak ape yang ko buad kat dea..ape yang aku nak cakap,renungrenungkan dan selamat beramal..

in a nutshell,jangan ar korang buad orang sekeliling korang macam yang disebutkan dalam petikan di atas and aku kat sini jusz nak N to A to S to I to H to A to T nasihat...... [nah amek korang ayat tahap super aku nie] ha ha ha ::ketawe setan again::