superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



kau nak pindah tapi aku tak tahu langsung . and aku harap gile kau bace semua nie .

aku tak tahu nak cakap macam mane . and jalan nie jah aku ade untok aku beritahu ko pasal ape yang aku rase sekarang and sebel0m-sebelom nie ? susah sangad ke nak cakap kat aku yang ko nak pindah ? perlu ke kau babit orang laen nak cakap bende tuh . kau tahu tak aku terase hati gile nan ko . susah sangat ke nak cakap bende tuh ? or memang sekarang nie kau dah bencikan aku ? burok sangat ke aku nie sampai kau tinggal aku sorang-2 kat sekolah b***h tuh ? kau tak tahu kan ? berape banyak aku menanges sebab kau . dah berape liter aer mate aku membazir sebab kau . dulu kite satu geng kan ? sekarang kite macam orang yang baru kenal . kau layan aku macam kite baru jumpe sehari dua . aku tahu aku burok untok kawan dengan kau . aku bodoh untok jadi kawan kau . kalau lha kau nak tahu . kebanyakan aku nanges sebelom-2 nie bukan sebab aku homesick . tapi sebab ko . SEBAB KAU ! and kalau lha kau nak tahu jugak . aku pindah ke sekolah b***h tuh sebab kau . sebab aku fikir kau sorang-2 kat sane . tapi lepas kau dapad kawan yang baru , yang lagi cantek , yang lagi bijak kau tinggal aku terkontang-kanting kanting sorang diri . maybe bukan silap kau jugak . silap aku . sebab terlalu sayangkan kawan kowd . bodoh lha aku nie kan . sayang punye sayang . bende nie aku dapat . rase kene tinggal sorang-2 ,  rase saked hati . memang bodoh ar aku nie . time kau nak cerita sumthing baru kau nak datang kat aku kan . tu pom cerite yg tak penting . kau nak tahu tak ? dulu semua bende kau cerita kat aku . well , nak buad macam mane sape aku nak kawan dengan kau kan ? aku tunggu kau sampai hari rabu before kite balek , tunggu kau cakap pasal kau pindah sekolah lame balek . kau ingat tak ? kite duduk same-2 sebelom balek kan ? sebab aku still tunggu kau cakap kat aku . tapi ape yang aku dapad . saked hati tahap dewa . kalau kau ade kat tempat aku , kau mesti nak dengar daripade mulod KAWAN kau jugak kan ? bodoh ar aku time tu , even aku dah tahu kau takkan cakap kat aku . aku still tunggu kau . thanks for BFF kau yang baru tu erk S yang beritahu aku , kalau tak  sampai aku mampos pom aku tak tahu . alasan kau ::takot:: aku dengar time tu . and aku campak buku tuh pom sebab bende tuh . what the hell ! aku terime je kalaw kau pindah . kalau kau ade pom , bukan nye penting sangat aku nie kan ? nie first time aku kene macam nie . aku langsung tak bole trime ape yang kau buad kat aku . hati aku saked gile bile aku teringat ape yang kau buad kat aku . memang aku bodoh pom . sebab aku sayangkan kau lebih daripade aku sayang diri aku . aku sayang kawan-2 aku lebih daripade aku sayang diri sendiri . and aku dapat pengajaran , jangan pernah sayang orang laen lebih daripade sayang diri sendiri . and aku nak cakap kat kau . aku benci kau tapi aku still sayang kau . kalau lha kau nak mintak maaf ( kalau lha kau nak ) aku bole maaf kan kau ( perhaps ) tapi aku tak boleh layan kau macam aku layan kau sebelom nie . sorry kalau kau terase hati nan aku sebab post aku kali nie . ( kalau lha kau bace post nie ) tapi lagi saked hati aku dengan ape yang kau buad katt aku .


your friend,
nor farahana