superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



miss u big time .

assalamualaikum . :))

just wanna say miss u big time . miss u gilakgilak . tak tahu nak express camne perasaan 'miss u' macam mana . tak pernah pom dalam hidop nie perasaan unsubscribe timbul . tup tup . lepas tengok awak , perasaan tu datang . hopefully dapad lupakan awak . tapi dari awal tahun until now TAK BOLEH . don't know why . maybe you are my first l**e . even dah pindah tempat baru , awak still in my mind . awak pernah datang kat tempat saya nie . and awak perasan saya mase tu <kot> . time tu saya happy tahap gile . tapi tu cerita lame dah . saya ade jumpe guy yang lebih hensem 'dalam hati awak the most handsome boy'  tapi saya tengok dea dengan no feeling . saya pelik lha . padahal awak entah kenal ke tak saye nie kenal lha kot . saya sedih kat sini and awak mesti happy gila kat sana kan with ur beloved ones . saya jugak yang menonggeng kat sini . ape saye nak cakap saya nak sangadsangad lupakan awak tapi macammana erk ? bile ingat awak , saye jadi macam orang gila . awak , kenapa awak muncul depan saya time tu hah ? kenapa saya pegi tengok awak time tu hah ? whatever lha . hope awak happy kat sana dengan  ur luve . saya tak layak untuk awak . kbaii .



p/s : sorry terlebih emotion sikit malam nie . kan best kalau hidup macam dalam novel .