superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



bila manusia jadi juri

Hai peep(s) ! c:

Just want to share something yang aku baru je dapat tahu last night . bergayut nen kawan aku while buad dosa sekejap#ngumpat  . sekejap je . erghh ! bile dengar gelegak telinga aku . aku pelik lha kenapa manusia zaman sekarang suka sangad judge someone dari segi luaran . WTH/F ! tak semestinya someone tuh baik , lemah lembut bijak a.k.a genius tuh baik sangad . ade jugak manusia suka tunjuk baik depan orang laen, tapi belakang kita , hanya tuhan yang tahu . aku tak cakap pasal sape-2 . aku cakap pasal monyet tengah bergayut atas pokok tuh . tak semestinya orang yang nakal tuh jahat . aku nak kasi tau nih , orang nakal tak semestinya jahat , orang jahat semestinya + sememangnya nakal . ade jugak orang yang dianggap baik sangad tuh sebenarnya jahat dalam diam#macam dah cakap je ayat ni . whatever . bile teringat balik kan . aku rase macam nak pulas-pulas kepala bijak dia tuh biar tercabot terus . act , bende ni terjadi dengan orang dekat-2 nen aku je . yang dikatakan teramatlah baik tuh musuh ketat aku . tau ape maksud musuh ketat ? aku takkan benci someone without reason lha . yang dikatakan jahat tuh kawan aku yang aku rapat . so sad lha bile kena pandang serong dengan orang ramai . aku dah puas kena #sick of it . tapi boleh ke manusia*melayu kita nie* berubah ? tak semestinya pandangan dari segi luaran tuh tepat . orang yang dikatakan jahat tuh , ingat takde perasaan ke ? korang yang cakap dea jahat tuh tak pernah ke terfikir yang dia terasa dengan ape yang korang cakap . aku yang sememangnya jahat-2 nakal nie , bile ade cakap aku jahat pom bole terasa . ermm , sape kita kan nak ubah persepsi orang laen . tapi satu je aku nak , jangan lha duk menggatal nak judge someone tuh baik lha , lemah-lembut lha and ect sebelom kenal someone tuh lebih rapad . aku pernah kena lha dengan orang yang tikam belakang . ku sangkakan dia baik , rupanya ermm..lu pikir lha sendiri .  ingat tau pesanan yang tak seberapa dari budak tak berapa comell nih . haha . kbaii !



            Budak tak berapa comell nak cakap ::

Aku sememangnya budak jahat#nakal . tapi ramai orang ingat aku budak baek ^loike it. haha . tapi bile dah lama kenal . kau nih bole tahan jugak erk ? aku ingatkan kau baik . aku dapat ayat tuh daripada kawan aku . muka habes suci . hehe . tapi rekod  disiplin aku kat sekolah bersih . :D