superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



everything gonna be oke .

hai peeps !

now im blogging on the cozy bed . uhh , i got only 8 days to go before to go my luvely school . uhh , damn it . oke , i must finishing my freaking  homework . just like lepas balek rumah . haha . now , aku ada kat cameron highland . cuti mana bole bawak homework . cuti means kita kena ENJOY ! kalau mummy aku baca ayat aku nie , kuarantin fesbuk blogg and ect .. haha . study 24 jam#pernah kena . forget bout that . cuti , cuti lha . kena cepuk ramai-2 . haha

tadi aku kan cakap aku sekarang ada kat cameron , tengah enjoy separuh mati , dah lupa pasal studi . seroiusly , aku suke sangat-2 holiday kali nie . sebab aku tak bawak buku . aku bawak notebook je . haha . sekali lagi kena cepuk . haha . act , aku happy sangat-2 sebab aku dapat jumpa , cakap , main mata dengan syed ali . auww ! gatai .

syed ali : dik , nak makan ape ?
budak comell : mee tom yam nen mee goreng basah .
                        *makanan aku nen kakak aku lha .bukan aku makan dua-2
syed ali : minum ?
budak comell : milo panas nen air laici .
syed ali : oke .

nih lha perbualan kitaorang . err sekejap , silakan sepak aku laju-laju . act , 'syed ali' tuh waiter kat restoran yang aku pergi makan nen kakak aku lha . haha . lepas dia blah , kak dhia cakap ''macam syed ali .'' aku pun terjerit tak berapa nak slow ''hensem !'' . excited punye pasal , kan ? 'syed ali' tuh terperasan aku jerit kat dia . tersengih-2 je memanjang . kuat perasan betol lha . kak dhia punya pasal lha nih . still salah kan kak dhia . haha . seriuos , sebijik , setomey syed ali . esok aku dah nak balek , emm i'll miss you .  gatai kau farahanna ! forget bout him , kat terengganu cari lagi hensem than him . thats my azam ! bengek kau . second reason , aku happy kali nih sebab aku dapat tengok someone jatuh terduduk . sebab excited nak ambik ganbar . tak tahu lha sape . ayat 'sakit monggeng aku wehh' still kedengaran until now . haha . kita boo sama dia . aku ketawa bagai dunia ini ana yang punye . hah ! korang cakap aku jahat sebab tak tolong orang tuh ? helloo ! aku dah tolong tau , dengan hati yang ikhlas tau#tolong ketawa terbahak-bahak .

rotate kepala sendiri
.muka cover takot . err , geli lha .

err , tadi aku pergi beli barang . bannnyakkk ! sampai duit aku tinggal berapa hinggit je . alaa , bukan  selalu pun bole pergi kat sini . beli lha barang banyak-2 nak buat kenangan . bila aku tunjuk kat mummy aku barang yang aku beli , naseb baik tak kena lempang laju-laju . mummy aku just cakap ''banyaknya beli angah nie.'' marah lha sikit kot . entah tak tahu . and for ur information , sekali lagi aku membazir bila aku beli bende hudoh sepang or*teganu* . alasan bila mummy aku tanye , saje nak tambah koleksi . Aigoo , kenapa aku jadi macam nih ?

muahh ! biar korang tak nak punn .

apa kejedahnya aku buat mulut macam tuh . burok gile .

aku tomey , kan ? emm , oke aku perasan . ada satu lagi bende yang tak patot aku beli . emm , teruk betol lha budak farahanna nih . boros betol . oke , aku mengaku . tapi kan  , aku pantang tengok barang-2 yang tomeyy tomeyy macam aku . haha . aku must beli bende kejadah tuh .

tomeyy kan ? smiley froggy . aku dah cakap bende nih tomeyy , korang tak percaye . tomeyy macam aku kan ? lempang pipi aku kuat kuat . kuat perasan ! >< tengok seluar tido aku , besau gedabak lha .

kak dhia cakap muka aku time nih comeyy sangat sangat . auww !

taktau kenapa jadi macam nih . korang rotate sendiri lha kepala korang .

 aku burok gila dehh !

candid maa .

gambar  gambar yang lain ada dalam phone mahal aku . malas nak 'gigi biru' . takes time . card reader lupa nak bawak . kalau nanti nanti aku rajin , aku upload lha kot . emm , nothing to say . kbaii ! lots of love <3