superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



i hate that word

Hai peeps ! c: what past is past . let by gone be gone .

I hate that word ‘hepy bornday’ . i hate it bila aku kena sambut ‘sorang-2’ . sedih lha bile ade sorang kawan aku tak ingat my birthday . ermm , sedih lha . semalam msg nen dea . tapi macam dea tak ingat je my bufdae.  kecewa gile . sakit hati . maybe aku langsung tak penting dalam his/her  heart . aku rase  bukan nak nanges tapi meraung . i love him/her very much . dea one of orang yang aku paling aku sayang . ingat nak call tapi bile dea tanye ‘kenapa call ?’ takkan aku nak cakap ‘free call , nikan bufdae aku .’ then , dea jawab  ‘ohh lupa lha . sorry . btw , happy bufdae .’ urhh , its hurt lha . kang menanges aku time tuh , tak pasal-2 banjir uma aku  #haha . sick of it . susah lha kalau sayangkan orang . baik aku sayang haiwan . taklah saked hati . patah seribu hatiku bila mengenangmu #nyanyi jap .ermm , takpe lha . takkan sebab nila setitik , habis susu sebelanga rosak . tengs to my frens sebab wish my bufdae. iloveyouallsomuchuntildiepontakkanhilangmuahhhhh !

ermm , kbaii .



            Budak tak berapa comell nak cakap ::

I love someone who give me chocolates because im ‘kelakholic’ person. Choco drink , cadbury , snickers , crisp my fav . ermmm , yummy !