superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



ku diintai bulan purnama#gatai .

Hai peeps !  c:


Banyak gila aku post hari ni . biar lha ape pom orang nak cakap . i dont care err..err..err  #macam lagu i dont care-2ne1 . nak lepas gian siked . kat kawasan perumahan aku ade orang curi kabel . konklusinya , aku tak bole online . sigh !


Semalam aku dapat messege from unknown number . tak tahu sape . tengah syok maen game kat lappy, tiba-2 bunyi ‘tweet..tweet..SMS’ ade messege masuk dalam inbox aku . mesejnya berbunyi :

Jika kamu benar-2 mencintai seseorang ,
Jagalah dia selagi dia masih kepunyaan kamu..
Seandainya kamu mengetahui bahawa dia benar-2 mencintai kamu ,
Sedarilah betapa sayang dan rindunya dia pada diri kamu..
Sesungguhnya hati dia takkan pernah berubah
Kerana cintanya suci dan ikhlas..
Namun, sekiranya hati kamu telah berubah ,
Berterus teranglah
Daripada kamu terus bohongi kesetiaan dirinya terhadapmu itu ..
 


Mesej nie bunyi macam aku tengah hangat-2 tahi ayam berkapel nen pakwe kesayangan aku . tapi kan ? aku takde pon pakwe kesayangan  aku tuh. nak cakap aku main kayu tiga , kan aku dah cakap tadi , aku takde pakwe kesayangan . ke SA aku ? ahha ! lawak sesiang yang berapa nak buta . aku tanye pemilik number tuh . respon dia senyak tupah*senyap je . in my mind , silap number kot . tak pom dia nak hantar kat kakak aku kot cuz kakak selalu gatai-2 guna fon mahal aku nie.


Budak tak berapa comell nak cakap ::

Mesej tuh dari zaman kuno lagi dah ade . aku pernah dapat mesej tuh daripada kawan aku awal tahun 2010 . kalau nak bagi  ayat jiwang kat aku , bagilah yang fresh-2 . ni bagi yang dah basi . apa nak jadi daa ! :D