superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



ESS PEE EMM victim !

hai ohsem .

first update on 2012 . 2012 ? ya , im one of ESS PEE EMM victims . pejam celik pejam celik dah masuk 2012 . cepat je kau berjalan ya masa . please lha im not ready yet nak masuk hostel and jalani hidup as SBPian . form5 babe ! oke , farah please lha terima kenyataan yang kau dah form5 , spm candy . no more fesbuk blog and ect .. its over ! dah tak bole nak enjoy gegile lagi . tapikan ade orang cakap aku tak sesuai jadi budak spm sebab tak matured . emm , sedih . aku cakap aku matured , matured ar . :p
err , pipi bengkak lha . haha . nih  lha muka yang nak masuk form5 nanti . 
with my ex-classmate

azam aku yang tahun lepas dibawa ke tahun ni sebab tak tercapai . aku nak pakwe sorang . sekeh laju-laju . haha . takde lha , aku nak kumpul duit banyak-2 and then beli semua bende yang aku nak . dengan my OWN money . aku nak ferrari sebuah , rumah banglo , DSLR bla bla bla . err , takde lha , joking . azam utama , be a kaki study person , not kaki steady . spm , kan ? takot ? ofcourse lha takot . sebab aku bodoh lha aku takot . spm bukan macam pmr , senang macam kacang #cakap besar . susah berkali-2 ganda . tahun 2012 aku kena set dalam otak fikiran aku MELBOURNE tempat aku nak further study . hopefully , jadi kenyataan lha . AMINN !

next , im trying untuk jadi budak baik dengar cakap parents and teachers#tak degil lha . kite nak berjaya kena ubah perangai dulu , kan ? ya , ofcourse lha . kalau degil tak dengar cakap parents and cikgu macammana nak berjaya ? cewahh ! aku jadi motivator lha pulak . terharu . haha . yalah , kan nak masuk SHUTER kan? grr ! takot . nak nangis ><

now aku still keseorangan kat sekolah kesayangan aku tuh . sebab kawan yang suroh aku pindah sekolah tuh , dah pindah lame dah, balek semula ke sekolah asal aku . emm , sedih . takpe , life must go on . yeah ! thats right . tuh  baru diri aku . aku kuat , aku bagus , aku sabar . saje nak puji diri sendiri . jeles ? buat lha jugak . jadi anak harapan memang susah babe . aku kena struggle for spm tahun ni . bukan macam pmr  , time trial baru nak nak study hard . gile lha aku kalau buat macam tuh jugak spm nih . tapi dapat lha jugak merasa 8a tuh . aku kena kuat study . addmath , chemistry , fizik , biology aku kena struggle TERBAIIK . hopefully , diri aku tahun nih banyak positive charge .

no more gelak-2 besar , fesbuk blogg lepak-2 . just study study study . ayat membunuh mummy aku . ayoyo ! mummy aku nak suroh aku gila ke ape ?  aku kan budak pemalas . so dapat ayat membunuh tuh , terkejut beruk . oke , i will try my best . bagus tak aku ? berani mencuba benda yang tak pernah aku buat . haha . nothing to say . happy new year . may our 2012 is much better than 2011 . kbaii . lotsoflove <3