superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



UPSEThappy

hai ohsem out there .
| aku guna saya |

saya happy sekarang  . happy ke ? K upset+down . nak tau kenapa ? saya en saya enn . takde apeII lha .  korang sehad ? korang , nak tau tak ? #biartaknaktaupunn saya dengar konsert my younger sister yang annoying gila tuh . macam best sangat suara tuh . bergemaII dalam toilet tuh . mengom nux gilea(saje nak ejek budakII zaman sekarang .) habes pecah gelas sebab suara katak budak annoying tuh . biarpunn salah aku . seret aku kat tengah jalan .

awak semua . saya enn , saya enn taktahu nak tulis ape . saje menggatai nak update jugak . #ahh , sebok kau , sukahati aku lha . nantikan , saya dah nak pegi sekolah . ehh , silap . nantikan saya nak pergi hostel . awak semua , jaga diri elokII ya . saya sayang awak semua . and saya punn tahu awak semua sayang saya , an an ? (tangan atas bahu , mata tengok atas , lidah terjeliqII)

saya serius nih . saya dah nak pergi hostel nih . esok setart exam TOV . studi entah hapeII . pray for me , oke ? hopefully , saya bole buat ya ! macam yakin je ? *angkat kening . haha . its time to go now . kbye .