superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



rindu yang tak terlepas lagi

halu gegirl , boboy out there !

tadi aku pegi library .
 rajin kan aku ? 
aku pegi library , aku bawak homework dengan laptop . ahha . 
tapi kan , orang laen study , aku online . 
adoyai ! 


lepas rindu aku kat kawan kawan aku . 
aku rindu korang ketat ketat
kemas kemas
londeh londeh
sampai angen nak lalu punn tak lepas . haha


banyak story bout our days as budak sekolah .
bout sekolah tercinta aku .
semua bende lah aku cerita . c:


blur + nerd

sesungguhnya , aku sangat burok masa tuh . 


emm , ape lagi nak cakap ek ?
nothing lha . :p
kfine , aku nak study dulu . bagos tak ?
biology's time . naik biol kepala aku . haha
kbaii . 


pesanan penaja :: aku sayang kau bongok