superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



waiting for a fake love



 boy:Awak before saye pergi , saya rasa nak tanye awak something . rasanya dah lame saya rancang and now saya dah dapat keberanian saya . I think it’s the time to confess . awak , would you be my gf ? I mean saya tahu awak pun dah lame tahu saya memang  sukakan awak . so , saya harap sangat2 awak jadi gf saya . atleast , before saya pergi .

 girl:I think you already know my answer , rite ?

 boy:awak , tak boleh ke awak fikir masak2 ? fikir 2 3 kali . awak , I’ve been tired . tired of waiting for you to change ur mind . please..

 girl:you , please listen here . even saya dah tau perasaan awak sekalipun . saya tetap akan tunggu dia . dia yang saya sayang . dia cinta pertama saya dan saya nak dia jugak yang jadi cinta terakhir saya walaupun dia dengan orang lain sekarang ni . awak , salah ke kalau saya jatuh cinta kat dia? Saya dah cuba buang tapi tak boleh ! saya kalah bila pandang muka dia . saya lemah bila tengok dia sedih . saya gembira bila tengok dia senyum . sayalah tempat dia bersandar. Dia akan cari saya kalau dia sedih , ada apa2 problem . dia tetap akan cari saya sebab.. sebab dia memang perlukan saya . macammana saya nak lari daripada dia kalau sayalah someone that always be there for him ? don’t you understand that ? is it hard to understand ?


::she has rejected a true love just because of she's waiting a FAKE LOVE from that man::