superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



you're my DOUBLESUPER AWESOME friend

hi world !

| aku guna saya |
 ENTRY NIH UNTUK MY DOUBLESUPER AWESOME friend . so weird bila awak tegur saya balek lepas awak  pegang title seksek TOP kat sekolah ermm,, MPP lah kot . iyalah , MPP sek top kat sekolah . memang lah pelik , sebab before nih , awak langsung tak tegur , tak senyum , tak pandang saya . padahal before pegang jawatan tuh , kita..kita berdua kamcing macam belangkas . sekarang nih , awak dah senyum kat saya , tegur saya "FARAH !" and siap bagi semangat kat saya masa saya berlari time sukantara haritu #tahulah saya lari lambat . haha . a bit of perasaan menyampah tuh of course lah timbul dalam hati tapi suka lah jugak . tapikan saya pelik , kenapa awak tiba2 tegur saya ? ke awak dah rindukan saya ? haha#perasan sikit , kfoine ! bukan ke awak dah terdengar saya cakap awak bodoh ? sorry my dear time tuh saya tengah marah , habes semua benda terkeluar #but , im not sure that dia dengar ke tak tapikan dia ada kat luar dorm aku . ==' tapi apa-apa pun , saya still sayangkan awak as kawan sebab awak one of saya rapat kat tempat tuh . time awak senyum,tegur saya , mesti saya terfikir apa sebab awak tiba2 nak berbaik dengan saya semula ? sedangkan im not important person in your life but you're one of important persons in my life . 


hi my dear ! come to me . i wanna give you a big hug
sekali seseorang itu menghulurkan tangannya untuk bersahabat, jangan pernah berniat untuk menariknya semula . sekali berkawan , selama-lamanya berkawan .