superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



#64 ragam manusia

gelisah tak bermaya manipulasi angkara kita lalalala (tak ingat lirik) my life is full of fake person ! tak ikhlas berkawan dengan aku , mungkin teman hanya teman untuk bersukaria . mapuh ah , kalau asyik kena macam tuh . benci dengan orang yang berkawan dengan aku hanya untuk bersukaria , bergalok-galok . bila dah jumpa yang lain endahkan aku . aku assume kau kawan yang setia tapi ... sumpah , aku meluat tengok muka kau dengan kawan baru kau . sekarang aku fobia gila dengan perkataan kawan . sejak pindah sekolah , berapa kali taktau aku kena diperbodohkan . aku tahu aku naif sebab mudah  percayakan orang . aku percayakan quote nih : sometimes , friendship's killing me yeah , FRIENDSHIP is killing me FULLSTOP ! orang lain yang menyebabkan perasaan benci dendam jadi kawan sejati aku dalam dunia SAHUT aku .

Intan Premeir High School
aku tak pernah rasa pun kena diperbodohkan time aku kat sekolah lama .

Kawan yang baik adalah orang pertama yang akan dicari bila tiba masa sedih atau gembira.
Kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan kepada kawan biasa.