superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



#70 saya bukan lagi budak sekolah

haii hulahup !

saje je nak cakap . saye dah abes SPM :D tadikan kan saye dah buang baju sekolah dalam tong sampah . haha/tipu . i left my school with a thousand memories . i'll gonna miss them kot :D banyak lh kot bende yang takde dalam buku teks aku belajar kat sane . pasal kawan , pasal stress , jadi orang tengah and the latest one pasal ^hati untuk awak^ . erkk , maenan perasaan remaja lh kot /smile

saye pun ade lesung pipit^hewhew
ramai orang cakap aku pakai
jam dinding kat tangan

gambar last pakai tudung sekolah .
/jangan kutuk aku sebab nametag aku senget or 
tudung aku tak nampak mata
sebab kat sekolah aku tak belajar jahit nametag and 
dari dulu time tadika lagi aku tak reti nak pakai tudung