superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



#78 life di PLKN

haii , hello . hello hello hai !

hye again ! Setiap pertemuan pasti ada perpisahan.Setiap yang bermula pasti akan berakhir. ohh! tak dapat nak bayang macammana perasaan bila PLKN dah nak habis . tak sanggup lah kot . sekarang nih tengah enjoy bercuti for a week tapi hari khamis nih dah kena lapor diri balek . SIGH ! terasa cepat sangat masa berlalu . bila ada kat rumah memang fikir malasnya nak pergi balek kat sana . tapi kalau dah ada kat sana , dah tak fikir apa-apa . aktiviti full padat maksimum memang tak sempat ahh nak fikir hal-hal tuh . dengan PT10 , tudung sumbak dalam baju , stoking hitam putih or warna kelabu yang sememangnya panjang sampai ke lutut tuh , spike boot yang berat tuh dah jadi benda alah dah bagi aku . mane taknye , setiap hari kena mengadap benda sama je dalam hidup aku  . kat sini lah tempat yang aku kena kurung lebih kurang 3bulan kot . ekceli , bukannya 3bulan sangat pun . dua bulan lebih je .









normallah kalau kita pergi sesuatu tempat , pasti ada yang suka , ada tak suka . apa yang paling aku suka kat sana sememangnya dormmates aku . diorang best  , sporting and happening . dormmates yang seramai 29 orang tuh memang lah macam2 ragam . lagi-lagi sek-sek kelantan . gegey(riuh) gile , kelakar . sesungguhnya , aku amatlah bersyukur dapat dorm BRAVO1 bukan BRAVO2  . hehe! yang paling aku rapat dalam dorm , suraya , k.ayu , yenn and jiehah . every night wajib ada sesi luahan perasaan ala-ala mengumpat before tidur . sambil meluah perasaan mulut duk mengunyah jajan yang beli kat koperasi yang kononnya bertarafkan kedai kat petronas tuh <taktahu nak panggil apa>





nih lah awok-awok BRAVO1 .  

bagi aku life kat PLKN taklah teruk mana pun . penat tuh memang lah . perkara yang paling tak boleh nak elak . tapi lepas badan dah boleh go on dengan semua bende-bende alah tuh , kite akan rase okey . tapi time malam , masa nak tidur tuh lah paling best . sebab badan kita dah penat , bile time kepala letak atas bantal mata terus terpejam sampai ke pukul 5:15 or maybe 5:30 pagi . bangun pun aksi kuak lintang aku yang paling hebat then terus mandi . bersiap-siap and then lepas solat subuh ada PT(physical training) pagi . kawad ke senam aerobik ke or maybe senam seni malaysia yang enjoy lah jugak . awal-awal sampai sana , aku dah set dalam otak aku 'taknak duduk sini . nokk balekkk!' sambil tahan air mata .tapi last-last happy , happening .

benda yang aku paling aku tak sangka , aku boleh berubah be a much better person katsane . katsane aku dah boleh bangun awal pukul 5:15 eklis pukul 5:30 time boleh semayang . kalau tak ?hehe . aku lebih berani speak up , bagi pendapat aku kat orang lain maybe #elehh! masuk celah-celah orang boleh lah. yang paling penting , aku jadi AJK SURAU *bunyi cengkirik* er , whatever!! aku cakap kat kawan-kawan aku , diorang bukan nya nak bagi support kat aku . tapi terbahak-bahak ketawakan aku ada ahh . sepet said : (ketawa) aku saloh dengo ke gane er ? . emy pulak duk terbahak-bahak ketawakan aku . yelahh , mana taknya ? kalau kat sahut . memang nama aku penuh kat dalam 'diari' ustaz Joha . asyik semayang dalam dorm . nak habis sekolah , baru aku start insaf . mula balek semayang kat surau AL-FALAH tuh . teringat zaman budak-budak dulu #hello , tahun lepas okey? :p apa-apa pun , better change now than never :D 

okay ! bbyeee , see you later . pen off (: