superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



#79 life di PLKN part2

hai . hello hello hai .

 dengan ini saya WIRAWATI NOR FARAHANA MOHD FAUZI dari kompeni BRAVO telah bebas dari Program Latihan Khidmat Negara siri 10 kumpulan 1/2013 KEM PLKN SAUJANA JABI IMPIAN . ekceli , dah dua hari dah pun aku bebas . tapi macam biasa ahh , aku terlalu malas nak post entry . so , harini ini angin rajin datang secara mendadak untuk buat esei 250++ patah perkataan . terlalu banyak kenangan yang bukan semua orang boleh rasa yang aku rasa time bertapa kat JABI, BESUT . buat kali pertamanya sek KOBE(kuala berang) balek paling awal . mana taknya , kiteorang sek KOBE nh kumpulan first lapor , balik time raya cina pun kiteorang balek paling lewat . agak melompat-lompat jugak saya bile dapat tahu sek KOBE balek awal . habis kat sini mukadimah saya :)

nak tahu tak ? lepas lapor diri selepas cuti seminggu untuk raya cina memang aku asyik duk counting the days nak balek rumah . disebabkan asyik fikir nak balek rumah , terjadi penyakit homesick . lastly , ambil bantal lingkup bawah selimut , sob sob sob sorang and then tertido . BHAHAHA ! yang penting bukan aku sorang macam tuh . ekceli , aku sebenarnya takde idea nak tulis apa , tuh sebab habis keluar pasal yang entah hape hape tuh . yang penting , memang awok2 BRAVO1 especially sek depan enjoy habis . kami semua adik beradik bahagia .












inilah adik beradik bahagia

teringat pulak time aktiviti HIGH ELEMENT yang sememangnya menakutkan . dalam banyak2 kompeni , kompeni bravo lah paling bising mase buat abseiling . sek2 kompeni BRAVO bising sebab awok2 Bravo1 yang bising . bising bukan sebab tak sabar nak buat abseiling , tapi bising sebab takot nak turun . aku pun tak terkecuali dalam golongan tuh . sek2 Bravo1 bukan main lagi semangat nak buat abseiling , beratur paling depan lepas kompeni ALPHA settle . tak sampai setengah tangga yang kena daki , dah ketar lutut . dok menawak(tipu) pun , bangunan tuh tersangat tinggi . bila nak turun , macam2 pe'el yang ada . ada sampai menangis sebelum lapor turun . ada yang sampai nak peluk cikgu Nasir lah . dua orang lah kot . untung cikgu Nasir . haha . ade yang senyap istighfar banyak2 sebelum turun . ada jugak siap mintak maaf dengan semua orang , siap mintak dengan cikgu nak sign surat wasiat . memang bila teringat balek moment tuh , boleh cramp perut duk ketawa terbahak- bahahahahahak . before aku turun , memang sakit perut duk ketawakan Ara . bile sampai je turn aku , automatically aku senyap . bile teringat balek , rase merah muka lah jugak . time kena lapor , nervous punye pasal boleh pulak aku tersilap lapor . menangis lah jugak bile cikgu suruh aku baring di awang-awangan kononnya . cikgu yang jaga tali kat bawah 'jahat' , bile dia tengok wirawati takut2 nak buat abseiling . dia tarik tali jauh dari dinding yang kene tendang mase nak turun tuh . haha . 

malam sebelum balik , malam JALINAN KASIH , sempoi lah jugak . disebabkan duduk jauh dari sek2 Bravo1 aku jadi bosan sikit . aku dengan kak Ayu jelah kat meja tuh yang lain semuanya kompeni Delta . sedihlah jugak time tuh . tapi bile masuk persembahan tarian Agogo dan SJI style jadi celik mata . memang awesome habis diorang semua . petomime bestlah jugak , disebabkan petomime dengan awok2 kemPLKN SJI takboleh dipisahkan . so, aku jadi bosan dengan petomime . smile (:


kami sek depan Bravo1 . tengoklah muka kami yang cun lagi vogue itu :*


selama dua bulan lebih aku duduk kat Bravo1 , biar ahh nak cakapsekali lagi . MEREKA SANGAT ENJOY DAN AWESOMEE !! i love them . katsane jugaklah , aku rasa aku habis mature tapi ramai yang cakap aku nih macam budak-budak . hello ! im matured eighteen oke ? sobsobsob , sedih lah jugak .


























with my kakak kakak . 
kak Ayu , Fanna , Suraya

 me with HAWA and my darling , XIU FANG

penat duk fikir , macammana nama aku boleh salah ?


























suraya , kawan tepi katil (:

 with kak Ayu (:

with kak Rock kite 

macam makcik cleaner je takpun pekerja kilang :p

hasil kami (BRAVO1) sebelum balek rumah  (:


sampai di sini sahaja esei 250++ patah perkataan saya . bye  bye . see you later :* 
/sorry for the sudden end . haha