superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



#80 the new FANNA :)

hai , assalamualaikum !

lame tak update blog nh . last publish post 18mac lepas kot . habis berhabuk semua *mukadimah .

maybe aku nh tak sepandai semua orang but im trying to be the best for semua orang sekeliling and ofcos untuk diri . maybe orang lain tak nampak . im trying to be the best untuk masa depan aku . tapi setiap kali aku mencuba , pasti ada sesuatu yang menghalang . spoil  brat ! aku bukan nak tunding jari kat orang lain dan aku akui memang kebanyakan salah aku sebab tak reti nak control myself untuk hadapi semua tuh . starting from now , mulalah hidup aku as the new Farahana Fauzi yang akan mencorakkan masa depan yang baru . next week , title penganggur yang aku pegang selama hampir sebulan akan gugur :D sambung belajar :D wish me luck .

keep calm and smile (: