superr awesomee !
DISCLAIMER

hati untuk awak



Diaries Owner Linkies ^_^

hello peeps ! welcome to super awesome:D


TWITTER



BIGFOOT!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: farah AIE
Others:   



#82 Rindu :*

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :D:D

Happy Fasting, Muslims!
*rasanya masih aku terlewat lagi, kann?

Saya akui saya merindui tahun 2012
walaupun tahun 2012 tahun menyakitkan :)
tetap ada yang indah, kann?

Di sini saya menekankan
Saya hanya rindu untuk bergalok *bergumbira 
dengan mereka yang bernama kawan

Saya rindu nak bergumbira dengan Sepet,
Kena lepuk *pukul dengan Yan, 
Menangis di bahu Suha, 
Menggedikkan diri dengan Epy,
Bermanja dengan Adik-2 sayang  
*Tyrah,Wany,Zaty and Syaka 

Tapi untuk ulang balik tahun 2012
Saya tak kuat,
Tak kuat hadapi mata yang membenci diri ini,
Muka yang hanyalah sekadar 
Baik di hadapan 
Tapi,
SIAL di belakang :)

Hanya nama-2 yang ditulis itu
Yang wujud 
dalam dunia 1112 aku :)

With Sepet,
"a bestfriend that i have no offends to forget :)" ESN
baru dapat tuh tadi :D :*

Sepet,Yan, Fanna
Yan, peneman prep :)
Dia garang tapi Fara sayang Yan 


Fanna, Suha, Sepet
*Sepet lagi :3
Bahu Suha jadi tempat air mata meleleh
Sayang Suha :*

With Epy,
Yang dulu selalu panggil aku
*Lengoh, Malahh, Kiput' #terengganu


Lastly, Junior TRR4'12
*perempuan sahaja
*zaman bolahh'
Wany yang suka peluk Kak Farah,
Zaty bolahh' and selamber derk
Tyrah junior yang paling tua
Syaka yang caring gila tuh

Akhirulkalam, Assalamualaikum ya Muslims!